Testimoni Vivix: Tak Menyesal Melabur Untuk Produk Yang Berkesan Untuk Orang Tersayang

"Alhamdulillah.

Tak sampai sebulan penggunaan Vivix Shaklee, cuma sehari 1 sudu teh setiap pagi, kesihatan Atok saya semakin baik.

Untuk pengetahuan semua, Atok saya ada sakit tua. Badan jadi lemah, sakit-sakit, dan lain-lain. Lepas minum Vivix Shaklee, Atok cakap dia rasa badan bertenaga sangat. Emak saya sendiri cakap badan ngan muka Atok dah nampak merah. Tak pucat macam selalu.

Alhamdulillah. Saya rasa tersangat gembira. Sekurang-kurangnya saya tak rasa terkilan atau menyesal sebab melabur membeli Vivix yang ternyata berkualiti dan berkesan memelihara kesihatan Atok saya. Saya nak Atok saya sihat sebab saya sayang Atok saya." - Puan Norhidayah Bt Mohd Ishak

Untuk Info & Order: 
Nadiah Suhaidi
Shaklee Independent Distributor
SMS/Whatsapp: 012 229 5680

Post a Comment

0 Comments