Testimoni Omega Guard: Sakit di Ibu Jari dan Pergelangan Tangan Hilang

Assalamualaikum semua dan Selamat Petang semua :)

Jom baca kisah Puan Melissa yang mengalami kesakitan pada ibu jadi dan pergelangan tangannya selepas bersalin. Alhamdulillah Omega Guard membantu.



"Beberapa bulan selepas bersalin, ibu jari dan pergelangan tangan kiri saya mula rasa sakit, nak dukung baby pun susah. Nak angkat apa-apa dengan tangan kiri memang tak boleh. Kadang ibu jari tu macam ter'snap' dan sakit, and boleh terlepas apa-apa barang yang sedang dipegang. Rasa macam kena De Quervain's Syndrome. Pernah cuba urut, Alhamdulillah OK but sekejap sahaja dah sakit semula.

Saya start makan 3 capsules OmegaGuard setiap hari dan selepas habis sebotol (sebulan), dah noticed yang tangan ini dah tak sakit dah. Of course selama sebulan tu dah try avoid menggunakan tangan kiri banyak-banyak. But Alhamdulillah dengan Omega Guard, tiada lagi ibu jari ter'snap' and sakit lagi, nak dukung my baby pun boleh dengan senang hati nya. Alhamdulillah. :)

Omega-3 yang terdapat di dalam Omega Guard mempunyai anti-inflammatory properties (anti-keradangan) yang telah membantu melegakan kesakitan yang saya alami selama ini. Alhamdulillah. Ini kisah benar ye, hehe. :)

Sebab itulah bulan ini saya WAJIB buat stok sendiri banyak-banyak sementara promosi Omega Guard." - Puan Melissa

Untuk Info & Order: 
Nadiah Suhaidi
Shaklee Independent Distributor
SMS/Whatsapp: 012 229 5680

Post a Comment

1 Comments

  1. Bleh sy tau brape harga omega guard ni? Tq
    rainarizal@gmail.com

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda :)